Volgers

zaterdag 1 mei 2021

Prettige kerstdagen gewenst

 Hoi,


Tijd voor mijn 2de kaartje vandaag. Er komen er nog een paar vandaag op mijn blog.
Nu is het tijd voor onze wekelijkse afspraak op zaterdag, namelijk een kerstkaart. Deze keer is het thema: kerstbelletjes bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge 


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Classic design challenge challenge april 01-05-2021


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart in deze kleuren.

Sheryl zei

I love the shape of this card.
Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx
TTCRD DT

Pat K zei

Beautiful Christmas card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx