Volgers

zaterdag 1 mei 2021

#Dude

  Hoi,

1 mei, Dag van de Arbeid. een Feestdag in België. En juist vandaag ga ik jullie trakteren op veel kaartjes. 5 om Precies te zijn. Dit is alvast de 1ste. Kijk in de loop van de dag terug voor de andere kaartjes.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriend van Jarno die ook net 19 is geworden. En dit is ook ineens mijn DT kaartje voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper . 




DT Patterned Paper


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Creative Crafters Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Anita van Deur zei

Stoere kaart Claudia en gefeliciteerd met je topper.

Jane Savage zei

Great male card!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx