Volgers

zaterdag 19 juni 2021

Kerstgroetjes

 Hoi,

Deze week laat ik jullie een kaartje zien met washi tape. Dat is ons thema bij  Crafty Hazelnut Christmas Challenge voor deze week. Natuurlijk in het thema kerst.


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Creative crafters challenge 40 winnaar 15-06-2021




Sparkles monthly challenge 140 top 3 15-06-2021




Cards 4 galz challenge 148 top 3 17-06-2021


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes!

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart .
Gefeliciteerd met je toppertjes
Groeten Trijntje

Melanie Hungerford zei

Love that design, your layers look great and perfect embellishments! Thanks for joining us at the Paper Funday Challenge!