Volgers

maandag 7 juni 2021

Mijn vakantie heeft geen plannen

   Hoi,


Naar aanleiding van de Live van Jolanda in de groep van Noor en Zo heb ik ook de camping kaart gemaakt. Ik vond die zo super. En die tent van ECD is zo geweldig. Om nog maar te zwijgen van het leuke knipvel. 

Dit wordt dan ook ineens mijn DT kaart voor Make My Monday  waar we deze keer een kaart willen zien met Outdoor Fun.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

meg zei

Your gnomes look as though they are having fun camping a great outdoor scene

meg zei

Your gnomes look as though they are having fun camping a great outdoor scene

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart ,en ook een leuk model van kaart .
Lijkt me ook een leuk knip vel.
En zo heb je al een heel thema bij elkaar.
Prachtig gemaakt.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Leuk en veel te zien op je kaart.

Debbie Mageed zei

Hi, Claudia! Welcome to the MMM design team! Your card is fantastic! I just love it!! Hope you have a great week!

Debbie zei

What a fabulous card.
Thank you for entering our Challenge at
AUD Sentiments
this week. Looking forward to seeing you again in our next challenge.
hugs
Debbie– DT AUD Sentiments
My blog

Angelique zei

Super, wat een geweldige, vrolijke kampeerkaart. Alles heel mooi samengesteld.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Wat een gezellig kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Josje zei

Wat heb je er weer een mooie kaart van gemaakt Claudia

Tone K. zei

So cool card! Really great! :)
Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

Sladjana Perisic zei

Love all of the gnome themes! Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again.
~ Donna (DT for Lil Patch of Crafty Friends)

Jana Forrest zei

Your card is brilliant! Love the gnomes. It certainly has the camping vibe. Thank you for joining us over at The Crafter's Cafe. Best of luck, DT~Jana

Josephine zei

Lovely to see gnomes enjoying themselves in summer! Such a cute card.

Thanks for joining us at International Art and Soul!

Stephanie Lanzalotto zei

Such a cute gnomey scene! Thanks for another lovely entry at Time Oiut.

Stephanie Lanzalotto zei

Oh, and just a note for future reference - Time Out Challenges has changed our
'how to play guidelines". Entries may be combined with 4 other challenges for a total of 5 to be eligible to win. You may enter up to 5 times.

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks for joining us for Challenge 12 at Gem of a Challenge!