Volgers

donderdag 3 juni 2021

sterkte

 Hoi,


Soms heb je ze nodig, maar deze kaarten zijn nooit leuk om te geven. Vandaar dat ik er dan simpele en mooie maak om de herinnering te koesteren.

Hier is een kleine serie van condeleance kaarten die ik gemaakt heb.

Deze kaarten zijn ook mijn DT kaarten voor CCC Digi Creations   waarbij het thema alles mag, met een lavendel strikje.

Uit respect voor deze kaarten doe ik hier ook niet mee aan challenges. Voor mij voelt dit niet goed aan. Waarom weet ik niet, maar ik vind deze kaarten daar te persoonlijk voor.


Digi Doodles Challenge 38 DT favorite 01-06-2021 met beide kaarten



Try it on tuesday top 5 behaald 01-06-2021
Top 3 Rabisco Challenge 01-06-2021



unicorn challenge top 3 01-06-2021



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

karin zei

Mooie stijlvolle kaartjes Claudia. En proficiat met al je topplaatsjes.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Heel mooi de kaartjes, gefeliciteerd met je toppertjes

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes. EN van harte met je toppers

Ditta zei

Stijlvolle kaarten, inderdaad jammer dat we dit soort kaarten nodig hebben.
Groetjes, Ditta