Volgers

donderdag 10 juni 2021

Summer Party

  Hoi,


Vandaag een frisse kaart in toffe kleuren met een digi van Sheep Ski Design. Dit is mijn kaart voor onze challenge bij  Girlz Rebel challenge. Bij deze challene is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge


Dit is alvast de kaart voor deze maand. 


Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je mag  gebruiken. Het item is een metalen embellishment.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia





8 opmerkingen:

karin zei

Een mooi zomers kaartje Claudia. Leuke kleuren.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Mooi kaartje in deze kleuren.

Billie A zei

Very pretty card. Great card design and colors. Wonderful image. Thanks for sharing over at Always Fun challenge, Crafty Sentiments, Cardz 4 Galz.

LeAnne zei

This is so cool! I LOVE the colors and prints you've used!

Shell zei

Beautiful card s0 bright and colourful. Thank you for joining s at Cardz 4 Galz

Pam Tiedtke, or Pammie Lou zei

So pretty and lots of eye-catching delight! We're so happy you shared it with us at PIP Challenges!
hugs

Glittertastic zei

Wow - what a fabulous creation - you did very well to match the colours!
Thank you for joining us this week at Dream Valley Challenge
Sharon – Dream Valley Challenge Designer
http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

Dawn Phillips zei

This is stunning Claudia. I love the beautiful colours. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x