Volgers

zondag 20 juni 2021

Sending Love

 Hoi,


Wat een dag zaterdag, eerst blokkeert FB mij helegans. De waarom weet ik nog niet  Maar deze ochtend keek ik terug op mijn account en bleek alles terug te werken. raar

Dan men eerste prik erin. En de hele dag goe geweest, maar tegen de avond begon ik spierpijnen en koude rillingen te krijgen. Dus tegen 21.45u lag ik al in mijn bed.

Hopelijk zal het vandaag beter gaan.

Vandaag begint er  bij Creative Sketchy Girls een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema:  Lint, touw en /of kant.



Mijn Challenge Blog
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En hopelijk vandaag een betere dag!

karin zei

Leuk kaartje Claudia.
Ik heb vanmorgen mijn eerste vaccin gehad. Hoop dat ik er niet ziek van wordt, brr.
Groetjes,
Karin

Debbie zei

What a fabulous card.
Thank you for entering our Challenge at
AUD Sentiments
this week. Looking forward to seeing you again in our next challenge.
hugs
Debbie– DT AUD Sentiments
My blog

Elaine Stark zei

An adorable card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

R's Rue zei

What a stunning card. I love it.
www.rsrue.blogspot.com

Hermien zei

Een prachtig kaartje Claudia. Ik heb afgelopen donderdag mijn 1e prik gehad buiten wat spierpijn verder geen last gehad.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat en mooie kaart is dit! Superleuke vorm ook.

NanaConnie zei

Delightful card, Claudia! What a wonderful and interesting shape. Great coloring. I want to thank you for playing along in our "Anything Goes" challenge this month at Paper Funday. Hope to see you playing again soon. Good luck in the draw.
NanaConnie DT