Volgers

zaterdag 17 juni 2023

16 juni 2023

  Hoi,

Als opdracht voor een huwelijk heb ik onderstaande kaart gemaakt.

Hier geef ik op 12 augustus ook een workshop van. Interesse? Scrol even naar beneden voor meer info.




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. bij evenementen komen de data van de workshops te staan en wat we gaan maken. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren, via mail (zie rechterboven hoek) op messenger, via mijn pagina Claudia's Kaartjes πŸ˜€

Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Claudia,
Wat een fave kaart heb je gemaakt en wat een leuk model.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart Claudia! ik kijk mijn ogen uit!

Mrs A. zei

What a beautiful card and a twist on the normal shape for this design.
I love all of the elements you have used. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me. Hugs Mrs A.