Volgers

woensdag 21 juni 2023

Zomertijd

  Hoi,

We zijn weer de 21ste, dit betekent onze, 3de reminder bij Cheerful Sketches Challenge . 



En dit is de schets van deze maand.




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. bij evenementen komen de data van de workshops te staan en wat we gaan maken. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren, via mail (zie rechterboven hoek) op messenger, via mijn pagina Claudia's Kaartjes 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


4 opmerkingen:

Wies zei

Hele leuke zomerse kaart. Ik krijg spontaan zin in een lekker ijsje😀😋
En wat leuk dat je ook op You Tube te vinden bent. Ik ga zeker een kijkje nemen.

GerJanne zei

Wat een leueke kaart is het met de sketch. En dank je wel dat je meedoet bij ons van K&K!

Tracie zei

Such a fun summer card. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

Anoniem zei

Wat een leuke kaart ik ben nu op vakantie en met dit warme weer nemen we zo'n lekker ijsje
Groetjes Josje