Volgers

zondag 4 juni 2023

Fijne Kerstdagen

  Hoi,

Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren. 😀

Doen jullie graag mee met onze wekelijkse kerstchallenge?  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is: IJsberen


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Penny's challenge - challenge 545 - top 3 - 10-05-2023

Sheep ski design - challenge 73 - top 3 - 15-05-2023

Shopping stash - challenge 494 - top 3 - 24-05-2023


classic design challenge - challenge may - highly commended winner - 02-06-2023

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

Josje zei

Mooie kaart Claudia
En gefeliciteerd met je toppertjes
Groetjes Josje

As.I.Do.Rodos. zei

A cute and gorgeous card
Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

As.I.Do.Rodos. zei

A cute and gorgeous card
Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
Penny's Challenge

Brenda zei

This is such a cute card! I love your variety of papers and the darling images youʻve used. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!

Sheryl zei

I think this is a great way to use up those scraps of paper.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Deanne Saunders zei

Pretty card!!! Thanks so much for participating in our CREATIVE CRAFTERS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper