Volgers

zondag 25 juni 2023

Warme kerstwensen

 Hoi,

Doen jullie graag mee met onze wekelijkse kerstchallenge?  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is: Roze kaart



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. bij evenementen komen de data van de workshops te staan en wat we gaan maken. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren, via mail (zie rechterboven hoek) op messenger, via mijn pagina Claudia's Kaartjes 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

carla zei

Roze, weer wat anders dan de traditionele kerstkleurtjes.
Mooi voorbeeld.
Leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Jen Brum zei

What a sweet card! Love the pretty pink and the stars! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!