Volgers

donderdag 15 juni 2023

It's time for a ....

 Hoi,

Van het onderstaand kaartje heb ik onlangs 2 workshops van gegeven. Mocht je interesse hebben in het volgen van een workshop scrol dan even naar beneden in dit bericht.

Vandaag laat ik jullie een fleurige kaart zien met bloemen. Dat is dan ook het thema bij Girlz Creative Crafts  Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: Bloemen








πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. bij evenementen komen de data van de workshops te staan en wat we gaan maken. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren, via mail (zie rechterboven hoek) op messenger, via mijn pagina Claudia's Kaartjes πŸ˜€

Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

karin zei

Leuke kaartjes Claudia.
Groetjes,
Karin

Deanne Saunders zei

Beautiful!!! Thanks so much for participating in our LIL PATCH OF CRAFTY FRIENDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper