Volgers

dinsdag 23 december 2014

1ste kerst/ winterkaartje



Hoi,

Hé,hé, eindelijk weer vakantie. Gisteren heb ik mijn laatste dag gewerkt dit jaar. Nu genieten we hier allen van een welverdiende vakantie. Op het programma staat, buiten het feesten, veel knutselen op de agenda. Ik zou nog graag 4 doosjes maken om zelfgemaakte kaartjes die ik zelf krijg en die ik voor mijn gezin maak in te bewaren. Ook zou ik nog graag een 3 kaartjes/ kalenders maken. En als afsluiter nog een kalender op bestelling. Hopelijk krijg ik alles gedaan. Maar vandaag heb ik een winters kaartje gemaakt, want ik merk dat ik nog steeds kaartjes opstuur.

Nu mijn winters kaartje.

 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative Knockouts: challenge 68 ember Bingo Winter Wonderland
Sweet Stampin Challengechallenge black, white and 1 other color
Inky Impressions Challenge: challenge 190 Winter Wonderland
Faery Ink Designs: challenge 4 - Winter Wonderland
The Paper Nest Dolls: challenge 25 - Anything goes
Sketch Saturday: challenge 340 - schets
Hobbyvision: challenge 34 - Winter
C&S: uitdaging 226 - alles mag

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: action 
plakparels: zeeman
digi: Faery Ink en ingekleurd met copics
mallen: Marianne Design en Joy Craft
memento inkt: Tuxedo black
De sneeuwman en de ijspegels heb ik bewerkt met stempelinkt.

Verder wil ik jullie allen, mijn blogfriends, fantastische eindejaarsfeesten toewensen. Mogen we volgend jaar nog veel ideeën uitwisselen en elkaar inspireren. 


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



17 opmerkingen:

Unknown zei

Voor jou ook veel knutselplezier in 2015 Claudia! Leuk winters kaartje. Grtjs

Je@net zei

Een heel mooi winters kaartje, Claudia.
En ook jij fijne feestdagen gewenst. Geniet ervan!

Unknown zei

Wat een mooie winterse kaart
en wat een mooie stempel heb je gebruikt

Groetjes Esmeralda

Anoniem zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je hebt grote plannen voor je vrije dagen ..hoop dat alles lukt.
Deze klaart is in ieder geval prachtig..
fijne kerstdagen,
liefs Ans

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Je krijgt het nog druk in je vakantie zo te lezen.
Fijne Feestdagen !
Karin

Sylvia zei

Mooie kaart,Claudia. Hele fijne Kerstdagen.

Groetjes,Sylvia.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke digi , mooi kleuren en details heb je gebruikt. Bedankt voor de mooi kerstkaart. Laatst zei je dat je ook een verjaardagskaart had gestuurd. Helaas is deze niet aan gekomen. Nou zag ik op de envelope van de kerstkaart de verkeerde postcode staat. Het is 1433 WE. Misschien heb ik daarom ook niet de verjaardagskaart ontvangen.
Fijne feestdagen.
Groetjes, Anja

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk winters kaartje ! geslaagd hoor
ook jij fijne feesten,
grtjs,martina
x

Anneke zei

Heel erg leuk is die Claudia!
Jij ook prettige feestdagen gewenst!
Groetjes Anneke

Debra Miller zei

Fun card. Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! Hugs Deb

Bernadet zei

Prachtige kaart Claudia!!
Hihi ik hoop voor je dat 't met je planning in orde komt;)
Ook voor jou de beste wensen!!

Sharon Noble zei

Hiya I love seeing your work you are very talented. Thank you for joining us at the Paper Nest Doll Challenge Blog I hope to see you again. Happy 2015 may all your wishes come true hugs Sharon Noble (PND (DT) Member) xxxx

Ode to Paper zei

Great card! I love the paper and coloring. Thanks for joining us at The Paper Nest Dolls Challenge Blog, good luck!

Jenine zei

Hij is ontzettend mooi Claudia!!

Heel leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge :-)
Succes!!

Liefs Jenine xX

Ellen zei

Wat een heerlijke winterse kaart. Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

*mieke* zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Claudia!
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Mieke