Volgers

maandag 1 december 2014

GDT Creaine - challenge 43 - schets

Hoi,

Hier ben ik met mijn 2de blogberichtje voor vandaag.


Bij challenge 41 mocht ik de gelukkige winnaar zijn bij Creaine. Na een leuke prijs in ontvangst te mogen nemen, waarvoor nog hartelijk bedankt, mocht ik ook GDT zijn. Zo'n kans laat ik dan ook niet gauw voorbij gaan. Dus hier is mijn kaartje als GDT voor Creaine. Dit is mijn uitwerking volgens de schets.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Feary Ink Designs: challenge 3 - Christmas
Bugaboo: challenge november - gebruik je restjes

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: MD
tekst: Joy craftplakparels: action en kruidvat
Verder heb ik de randen gedistresd en bewerkt met memento inkt - Rhubarb Stalk. Ook heb ik nog een beetje liquid applique gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

14 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een leuke schets en wat mooi uitgewerkt met het haakwerkje om de mal. Top. groeten Trijntje

carla zei

Heel mooi en feestelijk gemaakt.
Prachtig kaartje.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Feestelijk mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylvia zei

Hoi Claudia,

Prachtige kaart. Nog gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes,
Sylvia.

Je@net zei

Wat een mooie uitwerking van de schets, Claudia!

!neke zei

Super mooie uitwerking van de schets !
groetjes Ineke

Unknown zei

Wat een prachtige Gast design kaart Claudia. Super gaaf geworden

Groetjes karin xx (dt creaine)

corryskaart zei

hoi claudia je gaat echt als een speer op een dag twee mooie kaarten,ook deze ziet er geweldig uit en gefeliciteerd met je prijs
grt corry

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Leuke sketch, prachtig haakwerk, hele mooie kaart,
liefs Ans

Hermien zei

Leuk kaartje Claudia, enig zo met dat haakwerk

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt Claudia! Echt super!
GerJanne

Cindy zei

Love this! Great image and love all the details you've added! Thanks for joining us this time at Catch the Bug. Cindy-GDT

Pia S zei

This is lovely, Claudia! The image is beautifully framed and I love thewRm feel of this card with lots of gold and traditional Christmas colors. Well done!
Thanks for joining us over at Catch the Bug and good luck in the challenge!

Tammy Miller zei

Love your project so very cute! Thanks for joining in our November Recipe Challenge @ Catch the Bug! Hope you will join us for our Christmas Chaos!.