Volgers

vrijdag 5 december 2014

DT Friday sketch 84

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  Iemand heeft mij gevraagd of ik een "simpel' kaartje kon maken voor een verjaardag, met Sven Nys erop. Dit is het kaartje geworden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 84





Sketch By Maja

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: boekenvoordeel
tekst: Eline van Marianne Design
foto van Sven Nys van Internet gehaald
mallen: Die cut

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met die bollekes op de achtergrond!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marcella zei

Hoi Claudia
Erg leuk is die weer .
Groetjes Marcella

Josje zei

leuke kaart

karin zei

Leuke kaart met Sven Nijs erop !
groetjes,
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Groetjes, Anja

Je@net zei

Een leuke en stoere kaart, Claudia!

Ans S. zei

Leuke stoere mannenkaart.

Groetjes Ans

Sylvia zei

Leuke kaart met het label zo, Claudia.

Groetjes,
Sylvia.