Volgers

woensdag 10 december 2014

Kerstkaart n°1

Hoi,

Ik heb vandaag bijna al mijn kerstkaartjes weggedaan. Morgen doe ik het laatste deel binnen bij het postkantoor. Want, ik denk dat ik de kaartjes van vandaag teweinig heb gefrankeerd. En natuurlijk valt mijne "frank" pas wanneer de brieven al weg zijn. Hopelijk komen ze toch allemaal goed terecht. Stom, hé!!!

Bij Artistic Inspiration ben ik met één van mijn vorige kaartjes DT favorite. Dat is dan weer leuk nieuws,hé!!

Corry, bedankt voor je mooie kerstkaart. Hopelijk krijg je de mijne goed en wel aan, want ik heb die per abuis te weinig gefrankeerd.

Jarno, heeft ondertussen weer een paar examens achter de rug. Tot hiertoe denken we dat het allemaal de goed gaat. Ben wel benieuwd, naar zijn resultaten, volgende week.

Deze namiddag heb ik weer wat tijd vrijgemaakt en heb ik een leuke kerstkaart gemaakt. Mijn "kerstkaarten teller" staat weer op 1, want dit zijn kaartjes die ik pas volgend jaar opstuur. Zal er wel een hoopje meer mogen maken, want ik had er eigenlijk niet genoeg dit jaar, Spijtig, maar ik het het aangevuld, met een paar gekochte kaartjes.

Genoeg geklest nu, hier is mijn kaartje.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Christmas Card Challenge: challenge 1 - Color Inspiration
Artistic Inspiration: challenge 121 Anything goes or snow
Stella Says sketch: challenge 220 - schets
Kenny K: challenge 185 Anything goes

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: boekenvoordeel
knoopjes: gekregen
lint: zeeman
mal: Joy Craft
tekst: Joy craft
embossingpoeder; zilver en wit van WOW
digi: Kenny K en ingekleurd met copics

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

13 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi claudia
Deze kaart voor het nieuwe jaar ziet er geweldig leuk en fleurig uit en wat je kaart betreft vol verwachting klopt mijn hart,hihi
Grt corry

Hermien zei

Hallo Claudia,

ik ben net klaar met het schrijven van de zelfgemaakte kerstpost (er komt er ook eentje richting belgie).
Ik verzend alleen maar zelfgemaakte kaarten naar de mensen waar ik van weet dat ze het ook waarderen!
Dit kaartje is weer een plaatje, je kan met dit kaartje ook nog meedoen bij knutsels en kadootjes, gebruik minimaal 3 kadootjes op je kaart.

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Grappig, deze leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lisbeth zei

hoi Claudia

wat een grappige kerstkaart
grtjs Lisbeth

Je@net zei

Een leuke kaart, Claudia!

karin zei

Je bent er vlug mee om alvast voor het nieuwe jaar een kaartje te maken. Wel een liefje.
Een deel van de kerstkaartjes liggen al klaar om te verzenden. Maar ik moet er nog schrijven.
groetjes,
Karin

Unknown zei

wat een mooie kaart Claudia.

ANJA 3D zei

Als eerste van harte gefeliciteerd, Als dt-er is dat natuurlijk hhel gaaf. Schitterende kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Anja

Jessica Frost-Ballas zei

Beautiful card and love the matching tag! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges this week! -Jessica CCC DT

Unknown zei

Wow, very lovely and adorable card! This one of the cutest card I've seen in the card challenge I stumbled on. Thanks for the inspiration! My warmest Christmas wishes to you and your family this holiday.

hugs,
Nancy

Sylvia zei

Mooie kaart, Claudia. Wat een leuk plaatje.

Groetjes,
Sylvia.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke mooie kerstkaart.
Groetjes Doris

NickScrapShack zei

Oh so sweet! Love it! Great colours and nice paper pick!


Thank you for playing along with our Challenge at Kenny K!
Nick
Team A(ll That)