Volgers

zondag 21 december 2014

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 49

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger Judith verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Ook wou ik jullie vertellen dat ik deze week in de top 3 ben geraakt met 2 kaartjes. En dit bij Feary ink en Hobbvision.

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: Kerstbingo. Ik hoop dat jullie allen meedoen. En ja, het is weer een kalendertje. Jullie zullen er nog wel zien passeren want ik heb er nog een aantal nodig.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje. Ik gekozen voor rood en groen/ digi/mutsen en wanten.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Stella Says Sketch: challenge 221 - schets
ABC Challenge: challenge Z is for Zany - fun and quircky images
Digitally Sweet Challenge: challenge 119 - Anything goes
Artistic Inspiration: challenge 122 - Anything goes/ Merry X Mas
Creative Card Crew: Anything goes

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: action en wibra
tekst: Marianne Design
digi: Bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: Marianne Design en Joy craft
plakparels: action
kant: action
lint: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

11 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke en mooie kalenders
grtjs Lisbeth

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

Judith Liefting zei

Mooi kaartje! Leuk dat gehaakte randje eromheen! Groetjes, Judith!

Sylvia zei

Mooie kaart, Claudia.Leuk dat gehaakte randje.

Groetjes,
Sylvia.

carla zei

Weer een superleuke kalender.
Mooi samengesteld met deze leuke materialen.
Groejtes,
Carla

Jolanda zei

Ziet er weer fantastisch uit en ja die traditionele kleuren blijven mooi zoals ook nu weer.
Wens je hele fijne dagen toe.

liefs Jolanda en bedankt voor je mooie kaartje.

martina's kaartjes zei

wat een lief en grappig afdrukje ! mooi en nuttig kaartje zo, dat gooi je zomaar niet in 1, 2, 3 in de vuilnisbak !=)
nog fijne feestdagen,
grtjs,martina
x

Faith A at Daffodil Cards zei

GREAT calendar, love the layout and the image. Thank you for joining us at Digitally Sweet!

Pia S zei

Fun and original take on the Stella Says Sketch challenge. This calendar is so sweet and love the details on here!
Good luck in Catch the Bug challenge! Pia, Bugaboo GDT

CraftingMum zei

Lovely card,thanks for joining us at Artistic Inspirations. Louise DT x

Mojca zei

Oh this is absolutely lovely. Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca