Volgers

vrijdag 26 december 2014

kaart/kalender n°5

Hoi,

Tweede Kerstdag loopt ook weeral op zijn einde. Nog een paar daagjes aftellen tot het nieuwe jaar. 2015 komt er in een razendsnel tempo aan.  Maar toch heb ik vandaag nog even tijd genomen om te knutselen. En ja, hahaha, het is weer een kaart/kalender geworden. Deze wordt een cadeautje voor moemoe. Moemoe is de grootmoeder van Wim.

Ook wil ik iedereen bedanken van wie ik een supermooi kerstkaartje kreeg. Vond dit heel leuk. Ik ga geen namen noemen, want ik ben bang dat ik iemand zou vergeten op te noemen.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Christmas Card Challenge: challenge 3 - Photo Inspiration - Pingiun
SSW 2: challenge 39 - schets


gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: action 
plakparels: wibra en kruidvat
digi: gevonden op internet en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft en Marianne Desgin en Creative Expressions
lint: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

25 opmerkingen:

Anoniem zei

Eniggg, die pinquin!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Malika zei

Wat een leuke kalender

Malika

Marsha Reed zei

Love the ice skating penguin. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges. Marsha DT

Je@net zei

Deze is ook leuk geworden, Claudia!

Linda zei

Hoi Claudia,

Wat een mooie kaart met kalender!! Ik vind het zo'n leuk idee!!
Fijne he knutselen op zo'n kerstdag. ik had 1e kerstdag heerlijk de tijd en jij andersom zag ik leuk!
Geniet van de vakantiedagen.
Groetjes, Linda

Marfien zei

Vrolijke serie kalenders heb je gemaakt Claudia, ga je ze alle 10 gebruiken? Dan verwacht ik nog drie kalenderkaartjes (als ik goed geteld heb) :-)

Jolanda zei

Prachtig kaartje Claudia en wat een grappige pinquin ik hou wel van die beestjes.

Liefs Jolanda

Inkyfingers zei

Such a pretty design and a great idea.
Thanks for joining us at Christmas Card Challenge.
Hugs
Carol x

Sylvia zei

Mooie kaart,Claudia.Wat een leuke pinquïn.

Groetjes,Sylvia.

JoAnn zei

Such a cute penguin. Love the pretty flower too. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

karin zei

Een hele leuke digi op je creatie Claudia.
groetjes,
Karin

corryskaart zei

hoi claudia
nou deze serie zijn wel erg mooi en vrolijk,erg leuk gemaakt nog fijne dagen en groetjes van corry

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, leuke digi
Groetjes, Anja

Shirley-Anne zei

Totally delightful creation. Love this image and all the embellishing .Thanks for sharing on Christmas Card Challenge Blog

GerJanne zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Dat zal zeker in de smaak vallen!
Groetjes...
GerJanne

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie en leuke kaartjes/kalenders
prettige feestdagen
grtjs Lisbeth

carla zei

Wauw hij is echt schitterend, je kalenderkaart.
Leuk samengesteld en een lief plaatje erop. De bloem vind ik ook zo chic.
Welke mal heb je hiervoor gebruikt?
Groetjes,
Carla

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze ! mooi
fijne feestdagen,
grtjs,martina
x

Diana van Otterlo zei

Ha Claudia,

Wat een leuke kaart!
Trouwens ook een mooie banner op je blog, gaaf!

Groetjes Diana

Heide zei

What a fantastic January Calender. Love all the detail, the flowers and the lettering. Super cute with the image. Always happy to see your beautiful creations. Hugs, Heide SSW2-DT

Just me... zei

Hoi Claudia,

Ik hoop dat je leuke kerstdagen hebt gehad... Je hebt in ieder geval een mooie kaart gemaakt in je vakantie... leuk zijn ze hè de kalendertjes... Nog bedankt voor je complimentje op mijn kerstboompjes... Je vroeg of ik er een patroon voor heb... Ik heb inmiddels het YouTube filmpje waar ik hem vandaan heb op mijn blog gezet... Heb alleen per ongeluk jou reactie verwijdert.. Vraag me niet hoe het komt maar ik keek bij reacties en klikte bij jou reactie op "inhoud weergeven" en toen was hij weg zonder waarschuwing of iets... ik snap er niets van en heb dit ook nog nooit gehad maar kon het ook niet meer ongedaan maken helaas :-(

Liefs,
Diana
xxx

Anita van Merode zei

Prachtige kaart! Hopelijk is mijn kerst kaart aangekomen. Die van jou vond ik echt prachtig, maar dat had ik je al gemaild. ;-)
Groetjes Anita

Linda Anderson zei

What a gorgeous calendar! Love your sweet image. Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday 2 and Happy New Year.

Linda

Sharon Basel zei

This is a fantastic creation Claudia! Love the calendar idea and your details on this are amazing. Thanks for playing along with us this week at SSW2!
Sharon, SSW2-DT

Judith Liefting zei

Goed uiteinde en een creatief 2015 gewenst!!!