Volgers

dinsdag 14 april 2015

DT Creative Colors Challenge 33

Hoi,

Vandaag begint er bij Creative Colors Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende kleuren en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is The Paper shelter

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje voor deze challenge.





The Paper Shelter
Spring Enchantment - Digital Stamp
Deze heb ik gebruikt:
Spring Enchantment
Kies 3 kleuren uit onderstaande kleurenpalet en gebruik een embossinfolder
kleuren palette
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Inky Impressions: challenge 204 Spring is in the air
The Paper shelter: challenge 198 Birthday with a sentiment
Cards to Create: challenge 21 Lente kaart 
All Sorts Challenge: challenge 306 - Bingo Ribbon - flowers - die cuts
SSW 2: challenge 50 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: action
tekst:: Joy Craft
digi:  The Paper shelter en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft
lint: May Art Ribbons
distress inkt: Vintage Photo
touwtje: zeeman

Dit is nog niet het einde van mijn blogbericht. Ik ben door Lisbeth genomineerd voor de liebster award. Wat een eer. Wat is de liebster award. Dit is een virtuele award om de persoon achter de blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn/haar blog de moeite waard vind.
1 Waarom ben je een blog begonnen?
Door het opzoeken van inspiratie voor kaartjes te maken, ben ik op blogs terechtgekomen en challenge blog. Vanaf toen wou ik ook zelf een blog en meedoen met challenges.

2 Omschrijf jezelf in drie woorden.
lief, creatief, behulpzaam

3 Wat zou je graag willen kunnen/leren?
nog beter kunnen inkleuren met copics.......en nog zoveel meer

4 Wat voor werk doe je?
Ik ben reeds 14 jaar werkzaam bij Etap Lighting, een bedrijf waar verlichtingsarmaturen worden gemaakt. Ik doe daar algemeen administratieve taken en vooral ook facturatie naar klanten.

5 Wat doe je naast bloggen nog meer?
handtassen haken met lipjes blikjes, breien, bloggen en met mijn gezin leuke dingen ondernemen.

6 Op welke creaties ben je het meeste trots?
Das een moeilijke. Ben meestal wel heel tevreden over mijn creaties.

7 Wat staat er al heel lang op je to do lijst en ben je nog niet aan toegekomen?
mijn fotoalbum afmaken en een knutselcrop organiseren. Ik hoop dat wanneer de verbouwingen achter de rug zijn , ik daar de nodige tijd kan voor vrijmaken.

8 Wat lees je het liefst op een blog
Alles, leuke en minder leuke momenten van blogfriends. Soms met een lach, soms met een traan, en elkaar waar nodig een hart onder de riem steken.

9 Hoe ziet jouw ideale dag er uit?
Vroeg opstaan met boordevol creatieve ideeën hebben en die dan nog kunnen waarmaken.

10 Wat is jou grootste verslaving?
designpapier (vooral van studiolight) en alle malletjes van Joy Craft!

11 Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Nog lang te kunnen knutselen en vooral te bloggen. Het is zo leuk om de leuke reacties te lezen en achter te laten bij medebloggers. 

Ik nomineer de volgende personen:
Monique omdat ik toch ze 1 van mijn eerste volgers was, en ze nog steeds een kijkje komt nemen op mijn blog.
http://crealoetje.blogspot.be/
Corry omdat ik haar een warme persoon vind, met het hart op de juiste plaats
http://corryskaartblogspotnl.blogspot.be/
Erica omdat ik haar kaartjes schattig vind
http://heidebloempjuh.blogspot.be/

Voor jullie de zelfde vragen, jullie zijn niet verplicht om mee te doen. Maar ik zou het leuk vinden om jullie op deze manier iets beter te leren kennen. je mag zelf ook een aantal mensen nomineren.

En dan nu ook mijn restjeskaartjes. Leuk om de doen!! Maar ik heb nog veel restjes!!!

















Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een vrolijkheid zie ik hier allemaal!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Mooie kaart geworden !
Ook de "restkaartjes" zijn erg mooi geworden !
groetjes Ineke

Je@net zei

Mooie kaart, Claudia. Ook je restjeskaarten zijn weer goed gelukt!

Ria zei

Mooie kaarten Claudia.
Groetjes Ria

Heide zei

Claudia, I love all the detail in your cards. Such a sweet image, great work. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

corryskaart zei

hoi claudia
wat lief dat ik de award krijgt van jou vind dat een hele eer! maar komt altijd graag bij je kijken want j creatie's zijn altijd bijzonder lief en leuk dus vind het heerlijk om langs te komen!!
groetjes corry

sweetbloominscraps zei

Beautiful card! I love all your embellishments. Thanks for joining us at SSW2!
Judi SSW2~GDT

Giny zei

Hier wordt je toch blij van.Wat een vrolijkheid spat er van je kaartjes af!!

Prachtig.

groetjes Giny

Sabrina Jackson zei

Claudia, my friend, your card is absolutely beautiful! I love how you've colored that absolutely sweet image! Hugs, Sabrina

Cards By MI zei

A lovely and sweet card you have made. Love your design and the fabby use of the TPS image. It looks smashing! thanks for joining us over at TPS this week.
Love n hugs
Marie

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, hele leuke digi en de vlinderrand is erg mooi..
Ook je restkaartjes zijn leuk!
Liefs Ans

karin zei

Dat ziet er allemaal prachtig uit Claudia. Een heel lief stempeltje op je kaartje.
groetjes,
Karin

Rosina zei

Dat zijn weer hele mooie kaartjes Claudia...de bovenste heeft wel een heel mooi ingekleurd stempeltje....en ook je restjeskaartjes zijn geweldig....

groetjes
Rosina

Joanna M. zei

Claudia, your cards this week are really beautiful. It was fun to come and read a bit more about you. Congratulations on your blog nomination. Love seeing your work on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog.
~Jo, SSW2-DT

Margo zei

Supermooie kaart Claudia en erg leuke restjeskaarten !
Groetjes
Margo

Angelique zei

Wat een leuke stempel is dat, zo vrolijk dat meisje, je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt. Ook de lange stengel met blaadjes vind ik leuk.
groetjes Angelique
PS volgens mij kloppen de linkjes van de genomineerde personen niet helemaal.

anne zei

Another beautiful creation Claudia, your colouring is gorgeous and all your embellishments are so pretty. Thank you for joining us this week. Anne SSW2-DT

Kathie zei

Oh Claudia another wonderful card, I do love this image and your pretty spring colours and those wonderful butterflies. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Vannessa zei

Great card and I love the colours you used. Thanks for joining the Paper Shelter Challenge and for using one of our digis this time. Hope to see you again.

Hugs, Vannessa
The Paper Shelter DT

Heleen zei

Wat een schattig kaartje Claudia! Ziet er super vrolijk uit zo met die kleurtjes.
Lieve groetjes, Heleen

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. en mooie kleuren verwerkt op je kaart.

Groetjes Esmeralda

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooi in deze kleuren en Digi. Alles past perfect bij elkaar. En leuk dat ik via de award wat meer over jouw te weten bent gekomen
Groetjes, Anja

vintagebyina zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Hele mooie kleurencombinaties.
Mooi zoals je de stempel hebt
ingekleurd.
Fijn dat je mee doet met de challenge van Cards2Create.
Groetjes Ina