Volgers

vrijdag 24 april 2015

DT Friday sketch 93

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 93. De bloemen heb ik zelf gemaakt met een malletje van Joy Craft.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Di Digi Challenge: include an animal
Card and Scrap: challenge 234 favoriet mijn favoriete items zijn zelf bloemen maken en kleuren met copic
Duymelot: dier op je voorjaarskaart


gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: kruidvat
tekst: boekenvoordeel
digi: Di Digi  en ingkleurd met copics
mallen: Precious Marieke en Joy craft
memento inkt: love letter
meeldraadjes: boekenvoordeel

En dit is mijn keuken voorlopig nog in aanbouw. Dinsdag wordt het werkblad geplaats. Dit is maar de helft van mijn keuken. Wanneer die af is, laat ik jullie nog wat foto's zien.

En als laatste nieuws wil ik jullien nog vertellen dat ik in de top 3 ben met mijn vintage kaartje als 1ste bij de top 3 beland bij Hobbyvisions en 3de bij Inky Impressions. Met hetzelfde kaartje.
top 3 bij Inky Impressions: 1ste - 1 ste - 3de en 3de


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.
 Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke vrolijke kaart Claudia!
Groetjes José

Gea zei

Mooie kaart . Jullie zijn dis ook aan het klussen. Wij zijn nog lang niet klaar . nu moet alle verf werk drogen en een muur moet nog een keer. en dan gaat de vloer er uit. en komt er een nieuwe vloer is. en daarna komt de nieuwe eethoek met stoelen.Ik hoop voor de zomer vakantie klaar te zijn . gr Gea

Corrie zei

Hallo Claudia
Ik vind je kaart prachtig in deze kleuren,hier worden we vrolijk van.
je bent wel in de prijzen gevallen, gefeliciteerd hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Super mooie voorbeeldkaart Claudia! Ik vind het stempeltje zo lief :) Gefeliciteerd met je top 3 noteringen!! Zo te zien wordt je keuken echt prachtig!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
Groetjes Chantal

carla zei

Een mooi voorbeeldje naar de sketch.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Stempel er op los by Ilse zei

mooi gedaan Claudia, leuke sketch om mee te werken ook.
groetjes
Ilse

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuke bloemen en je keuken wordt vast prachtig, ben benieuwd..
liefs Ans

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Groetjes, Anja

Heleen zei

Gaaf kaartje en een erg leuke schets! Bloemen zijn ook mooi geworden zeg. ...en wat een geweldig malletje van die pomp!!!
Fijn weekend en lieve groetjes,
Heleen

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart. Wat zijn die bloemen mooi.Gefeliciteerd dat je met je kaart twee keer hebt gewonnen, dat is verdiend, is een mooie kaart. Ik ben benieuwd naar de foto's als je keuken klaar is.
groetjes Angelique

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje tof gedaan
grtjs Lisbeth

anncreatief zei

Wat een prachtig, lief, schattig kaartje heb je gemaakt. Heel mooi in deze tinten
Fijn weekend
Liefs anneke

Sylvia zei

Mooie kaart.

Gr,Sylvia.