Volgers

donderdag 30 april 2015

Geniet van deze dag

Hoi,

Joepie, verlengd weekend. Eine langes Wochenende, hahaha. Krijg op het werk een Duitse cursus. Elke maandag ochtend 2 uurtjes Duitse les.  Ben een leek als het op Duits aankomt. Ken er niets van. En nu thuis en op het werk maar oefenen. Dagelijks stuur ik een mail naar Birgit een Duitse collega. Tot vorige week stuurde ik mijn mail in het Engels. Vanaf deze week ben ik begonnen met mijn mails in het Duits te versturen, weliswaar met mijne cursus en google translate in de buurt, hahaha. Maar het lukt en ik krijg steeds een leuke mail terug. Wat heel motiverend is.

Mijn keuken is klaar. Allé, bijna toch. Maandag komen ze nog 2 platen nog afwerken en het inductieplaat vastzetten. Hieronder een paar leuke foto's. Ben er kei blij mee.

Deze avond heb ik nog een leuk kaartje gemaakt voor een plechtige communikantje. Ben natuurlijk zoals altijd zeer benieuwd naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Noor en Zo: challenge 1 - schets
Samistamp: challenge 24 - Paperpiece
Artistic Inspiration: Challenge 130 - Anything goes - twist use ribbon
Open Minded Crafting Fun Challenge: challenge 35 Challenge Chabby Chic
Crafty Ribbons Challenge: Challenge 118 Anything goes 
Knutsels en Kadootjes: challenge 24 challenge Bingo ik heb gekozen (voor meerdere combinaties) parels/afdrukje/takjes // parels/lentegroen/plaatje // plaatje/bloemen/lint

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: Studio Light
tekst: Cart en scrap art
digi: Samistamp en ingkleurd met copics
mallen: Joy craft
inkt: memento inkt - Toffee Crunch
kant, plakparels: action
meeldraadjes: zeeman

De bloemen heb ik zelf gemaakt met malletjes van Joy craft. Deze heb ik bewerkt met inkt en glimmermist. Wanneer ze droog zijn, heb ik er meeldraadjes door gedaan. Op het plaatje heb ik ook een beetje glimmermist gedaan. Op de foto is het niet zo duidelijk te zien. Het geeft een leuke blinkende schijn. De randen heb ik gesdistresd en bewerkt met inkt en gesso.

En hier zijn dan de fotootjes van de afgewerkte keuken.





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Creatieve Groetjes/ Kreatieve Grußen
 Claudia

14 opmerkingen:

Unknown zei

Gorgeous card! This is one of my favorite images! Thank you for joining our Paper Piecing Challenge at Sami Stamps.
If you are on FB I hope you come on over and join our FB Group … https://www.facebook.com/groups/618426274947087/
Ruza ~ SS-Designer
Ruza's Craft Corner

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia en geniet van je nieuwe keuken.

Groetjes,
Nans

Monique zei

Wat een prachtig kaartje. Mooi die bloementoef. En dan die keuken. Mooi hoor. Geniet ervan!
En natuurlijk heel leuk dat je weer meedoet bij K&K.
Lieve groetjes Monique

Anoniem zei

Hoi Claudia prachtige communiekaart! Heel mooi met de glinsteringen en de bloementoef :) Wat leuk dat je Duits aan het leren bent! Ik zie ook dat je ons de groetjes doet in het Duits ;) Helemaal leuk! Wat is jouw keuken prachtig! Echt heel mooi!
Groetjes Chantal

Julie Gleeson zei

This is such a stunning card! I love your paper piecing! Thank you for sharing at Sami Stamps! Hugs Julie DT xox

Je@net zei

Mooie kaart, Claudia. En wat een prachtige keuken. Geniet ervan.
En succes met de cursus Duits!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Claudia...prachtig ingekleurd stempeltjes ook...en ook de sketch is heel mooi...

Geniet maar lekker van je nieuwe keuken.....en van je cursus duits....knap hoor....
groetjes Rosina

Marianne's Craftroom zei

Very pretty thanks for playing at crafty ribbons

Angelique zei

Wat een mooie communiekaart, de bloemetjes in het haar zijn heel mooi gemaakt.
En je keuken is prachtig,wat een opbergruimte.
Auf wiedersehen,
groetjes Angelique

Hermien zei

Je keuken ziet er prachtig uit net als je kaartje Claudia.
Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Claudia, en ik dacht toch even dat ik op het verkeerde blog zat, maar nu lees ik dat je op Duitse les zit, maar wat goed van je, dat je ook op deze manier je Duits een beetje bij spijkert. Dat gaat zeker goed komen met je Duits.
En wat een gave keuken heb je gekregen, jij kan nu zeker de keukenprinses uit gaan hangen. Heel erg mooi geworden, daar mag je zeker trots op zijn. Gezellig dat je mee doet bij de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

Carole Pollard zei

So beautiful the image is so pretty thanks for joining us at Crafty Ribbons Challenge good luck love and hugs Carole x DT

Lynda zei

wow stunning!! I love everything about it. Thankyou for joining is at Open Minded Crafting for out 'Shabby Chic' challenge, hope to see you again soon Lynda DT xx

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge.
Bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes.

Groetjes Nelly