Volgers

dinsdag 7 april 2015

GDT Cheerfull Sketches Challenge

Hoi,

Hoe leuk is het om 2 maanden achter elkaar GDT zijn. Wel die kans kreeg ik bij Cheerful Sketches Challenge. Deze keer mocht ik weer een kaartje maken als GDT volgens schets.

Dit is mijn kaartje geworden:

En dit is de te volgen schets


Ook heb ik een lange trui (kleedje) voor mijn dochter gebreid. Ze had graag een trui met heel veel kleurtjes. Ze is er heel blij mee. 



En dit het de taart van haar verjaardag. Dit is Mimihopps van Diddle.


 Vandaag verjaart Jarno. Hij wordt 13 jaar. Gisteren hebben we dit gevierd met de familie.




gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel en American Craft
DP: action
mallen: Marianne Design en sissix
meeldraadjes: boekenvoordeel
distress inkt: Vintage photo
plakparels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

 Creatieve Groetjes
Claudia

10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Prachtige kaart en wat een mooie lange trui voor je dochter..
Gefeliciteerd met de jarige,
liefs Ans

Anoniem zei

Jij bent een echte busy bee...:-), leuk allemaal!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Erg leuke en fleurige kaart ! Je trui is echt supertof ! Heb je die taarten alle 2 zelf gemaakt ! Dat vind ik echt superknap hoor !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Gefeliciteerd met je zoon, Claudia. En wat een leuke verjaardagfoto's. Taart en trui zijn erg mooi geworden, knap gedaan.
En wat een mooie kaart. Je bent er maar druk mee!

karin zei

Een vrolijke kaart Claudia. En wat een leuke trui voor je dochter heb je gebreid. Nog proficiat met de jarige, ook toevallig dezelfde dag als ik jarig ben :)
groetjes,
Karin

Sarah zei

Leuk kaartje en een mooie trui ! Allemaal zo fleurig !
Liefs ☆ Sarah ☆

carla zei

Wat leuk allemaal.
Super leuk om te doen zo eens een keertje GD zijn en mooi gemaakt.
Knap hoor die jurk. Dit was vast een groot werk.
En heerlijke mooie taarten.
Groetjes,
Carla

Marfien zei

Heb je een zelfportret gemaakt? leuke kaart en je trui is geweldig

Hermien zei

Lekker fleurig kaartje net zo kleurrijk als het jurkje voor je dochter, en de taarten zien er ook heerlijk uit. Je laat ons mooie en lekkere dingen zien om je blog!

Groetjes Hermien

Angelique zei

Wat een heerlijk blogbericht, taartjes,kaartje,zelf gebreide trui. Je hebt het aardig druk gehad,wat heb je leuke dingen gemaakt. Trouwens nog gefeliciteerd met je zoon.
groetjes Angelique