Volgers

zondag 12 april 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 57

Hoi,

Nu blijkt mijn verkoudheid, geen verhoudheid te zijn maar hooikoorts. Nog nooit heb ik daar last van gehad, tot nu dan. Sinds vrijdag neem ik daar medicatie voor en het is al een heel pak beter.

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: maak een cadeauverpakking.

Dit is alvast mijn voorbeeld.





gebruikte materialen:
cardstock: american craft
DP: action
mallen: Heartfelt creation
plakparels: bo bunny
vlinder: denk van Tim Holtz

En dan nu, naar goede gewoonte, mijn restjeskaartjes:



Ook ben ik gisteren met Lore - de dochter van een vriendin, naar De Knutselaar geweest. T'Was leuk om Maria nog een te zien en we hebben lekker geknusteld. Dit is het resultaat.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

 Creatieve Groetjes
Claudia

18 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohh wat een schattig ladekastje en niet verkouden??? Hooikoorts!! jeetje ... maar gelukkig is het met de medicatie weer een stuk beter en hoop dat je er vanaf komt. Je sunburst kaarten stralen me weer tegemoet.

Rosina zei

Wat een schitterend ladekastje Claudia....en ook je andere kaartjes zijn echte toppertjes...SUPER KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Anoniem zei

Wat een super leuk kastje Claudia! Echt een heel leuke cadeauverpakking :) Je restjes kaarten zijn weer heel mooi en zo lekker vrolijk! Hooikoorts ... bah! Raar is dat he?! Eerst nooit last van gehad en dan ineens heb je het. Ik heb dat wel vaker gehoord, maar jij bent er mooi klaar mee :( Hopelijk blijven de medicijnen goed helpen :)
Groetjes Chantal

Je@net zei

Wat een leuk kastje, Claudia. Erg mooi gemaakt.
Ook je restjeskaarten en de workshopkaartjes zijn weer erg mooi geworden!

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooi lade kastje Claudia.
De kaartjes eronder zijn ook leuk.
Groetjes José

Marfien zei

Je bent weer lekker bezig geweest, grappig kastje en mooie kaartjes, leuk om samen te knutselen.

martine zei

Hoi Claudia,
wat een heel leuk kastje knap gedaan ook je restjeskaartjes en workschop kaartjes zijn heel mooi gemaakt
fijne zondag liefs van martine

Diana van Otterlo zei

Wat een leuk ladekastje heb je gemaakt!
En wat vervelend zeg, hooikoorts, gelukkig dat de medicatie helpt.
Ook je restjeskaartjes vind ik tof!

Groetjes Diana

karin zei

Leuk dat kastje ! En je kaartjes zien er ook prachtig uit.
Je hoeft me niet te vertellen wat hooikoorts is, ca. 10 jaar geleden begon ik er ook mee en sedertdien ieder jaar. Als ik jong was nooit geen last van gehad !
groetjes,
Karin

Giny zei

Wat een gaaf ladekastje, Claudia.
Dat heb je leuk gedaan.
En je restjeskaartjes zijn lekker vrolijk. Net als de andere 2 kaartjes.
Super.
Fijn dat de medicatie helpt.

Groetjes Giny

Ria zei

Mooie kaarten en cadeau verpakking Claudia.
Groetjes Ria

Gea zei

zo wat ben jij actief geweest . Mooie verpakking heb je gemaakt .

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een mooie cadeau verpakking .
Je restjes kaarten zien er ook weer mooi uit.
Groetjes Doris

Hermien zei

Hooikoorts ook geen pretje maar fijn dat de medicatie z'n werk doet.
Je cadeauverpakking is super, en de andere kaartjes zien er ook weer leuk uit.

Groetjes Hermien

Monique zei

Prachtige creaties! Lekker vrolijk.
Groetjes Monique

Stempel er op los by Ilse zei

Oei, tis de in week nog op het nieuws geweest hé, dat er zoveel nieuwe allergie en toestanden zijn . Veel beterschap en je ladekast is PRACHTIG !
Liefs
Ilse

Angelique zei

Wat een leuk ladenkastje heb je gemaakt en weer twee leuke sunburstkaarten, je hebt nu in elk geval een beetje voorraad.
Hooikoorts is ook niet leuk maar met medicijnen is het meestal goed te doen.
groetjes Angelique

Sylvia zei

Prachtig kastje gemaakt,Claudia. Je restjeskaarten zijn stuk voor mooi geworden.beterschap met de hooikoorts.

Groetjes,Sylvia.