Volgers

vrijdag 10 april 2015

DT Friday sketch 92

Hoi,

Nog eens een kaartje gemaakt. Heb nog steeds veel last van mijn verkoudheid. Ik hoop dat ik mij beter ga voelen na het weekend. 

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Zuri Artsy Craftsy Je kan 3 digis winnen!!!!

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 92


sponser

schets
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Creation Challenge: challenge Anything goes
Creative Knockouts: challenge 84 Birthday Wishes

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: action
tekst: Joy Craft
digi: Zuri Artsy Craftsy  en ingekleurd met copics
mallen: Memory box, sissix, Nellie snellen, Joy craft
plakparels: kruidvat

Ik heb jullie al mijn restjes kaarten laten zien. Ik heb mij nu voorgenomen om elke dag een restjeskaart te maken totdat mijn restjes doos zo goed als leeg is. Wat nog wel effe gaat duren want ik heb bijna een volle schoendoos met restjes. Dit zijn alvast weer 3 leuke kaartjes. 




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

 Creatieve Groetjes
Claudia

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig, supermooie kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een mooie en fleurige kaart, Claudia.
Goed idee om de restjes op te maken. Kaartjes zijn leuk geworden.
Beterschap met je verkoudheid!

Sarah zei

Leuke fleurige kaartjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

!neke zei

Leuke kaarten !
Zo zie je maar, niets weggooien !

Anoniem zei

Super leuke voorbeeldkaart Claudia! Mooi model en lekker vrolijke kleuren! De kaarten die je uit jouw restjes hebt gemaakt zijn ook heel leuk :) Hopelijk ruimt het lekker op als je elke dag een kaartje van restjes zal maken. Succes met je verkoudheid!
Groetjes Chantal

Willeke zei

Wow wat veel mooie details, hele leuke kaart ! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik zou het leuk vinden als ik je de volgende keer ook weer zie,
groetjes van Willeke
DT Crafty Creations Challengeblog

Giny zei

Prachtige voorbeeld kaart, Claudia.
Ook je sunburst kaartjes zijn super.

En je voorgaande creaties die ik gemist heb zien er ook weer super uit.

Lieve groet Giny

corryskaart zei

hoi claudia
je voorbeeldkaart ziet er geweldig uit met die bijpassende stans met bubbeltjes hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt
groetjes corry

Trijntje zei

Hoi Claudia waT een prachtige kleurrijke kaart en wat een leuke details. Ik vind je restjeskaarten ook erg leuk. Groeten Trijntje

Rosina zei

Het zijn prachtige kaartje Claudia...de bovenste heeft een hele mooi sketch....daar ga ik misschien ook nog wel mee aan de slag....
en ook je restjeskaartjes zijn geweldig....mooi in die starburst techniek...

groetjes en een heel fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Creatief met restjes Claudia, ze zien er mooi uit! Ook je 1e kaartje bovenaan je blogbericht is weer een plaatje.
Beterschap met je verkoudheid

groetjes en een fijn weekend

Antoinette Voorn zei

Te gekke kaart en gaaf die bubbels erbij Claudia! En veel beterschap xxx

Nelleke zei

Wat een vrolijke kaart zeg, echt mooi geworden. Ook je restjes kaarten mogen erzijn. Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Wat een heerlijke,vrolijke kaart met veel details. De bellen in roze en geel zijn mooi. Goed idee om je restjes allemaal op te maken, zijn hele leuke kaarten.
groetjes Angelique

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuk kaartje!
De restjes kaarten zijn lekker fleurig.

Groetjes José

Sylvia zei

Prachtige kaart,Claudia.Leuk gedaan met de belletjes.De kaartjes met de restjes zijn ook mooi geworden. Goed idee. Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooi met die rafelrandjes.
Je restjes kaarten zijn inderdaad super! ZO bouw je een mooi voorraadje op!
Groetjes,
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje tof gedaan
ook toffe restjes kaarten
grtjs Lisbeth

Unknown zei

What a fabulous birthday card! I love the 'bubbles' you added! Thanks so much for joining our challenge at Creative Knockouts:)
xx Bonnie (DT)

Anna-Karin zei

Gorgeous card.The colours and details are perfect. Thanks for joining us at Crafty Creations.
Hugs Anna-Karin