Volgers

maandag 26 november 2018

Age I Irrelephant

Hoi,

Gisteren hebben de verjaardag van mijn schoonzus gevierd. Ik had een tijdje geleden een mooie kaartje zien verschijnen op de blog van Noor en Zo van Jolande. Die heb ik dan ook gemaakt. Het is het kaartje met de nagellakflesje.

Omdat ik tegenwoordig veel kaartjes nodig heb ik mijn voorraad bakje leeg is, maak ik de meeste van mijn kaartjes in 3-voud, maar toch net even anders. Zo probeer ik mijn voorraad bak weer aan te vullen, maar de kaartjes vliegen hier de deur uit. Nu heb ik van dit model 3 kaartjes gemaakt en 2ervan zijn er al weg vooral ik die op mijn blog kan posten, LOL ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
Wel leuk, natuurlijk, maar mijn voorraad bak blijft zo wel leeg, ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•

Nu dit kaartje heb ik dus gisteren alvast gegeven aan mijn schoonzus. En ze was er heel blij mee ๐Ÿ˜

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
craft challenge - make flowers

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat een gave kaart heb je voor je schoonzus gemaakt Claudia!
Groetjes Diny

Caroline zei

Superleuke kaart! En handig om ze meteen in drievoud te maken haha.
Groetjes Caroline

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart! Mooie details en leuke tekst. groetjes Joanne

Chantal zei

Wat een leuke kaart, mooi die bloementoef.
Groetjes, Chantal S

@d_e_crafts zei

What a great extravagant card! Thank you for joining us at the CRAFT challenge this week.

Nisha zei

So beautiful card. Thanks for joining us at the CRAFT challenge.
Nisha GD CRAFT Challenge.

Grudniowe Handmade zei

Wonderful card!
Thank you for joining us at the CRAFT challenge this week. :)