Volgers

dinsdag 27 november 2018

Hoera

Hoi,

En hier lig ik dan, thuis met buikgriep.... Veel buikpijn, misselijk, koppijn..... Hopelijk ben ik snel weer beter.  Gelukkig had ik voor vandaag alvast een kaartje al klaar.

Een verjaardagskaart die ik gemaakt heb voor een vriendinnetje van Joran. Ze mocht zaterdag naar het verjaardagsfeestje gaan van Mirthe en hiervoor heb ik dit kaartje gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie kaart is dit Claudia! Gauw beter worden hoor!
Lia xx

crafty-stamper zei

Beautiful shaped card love all the layers.Thank you for joining us at Crafting Artistic Inspirations
Carol DT x
Hope you feel better soon
Carol x

Joanne kramer zei

he bah! Dat is niet leuk, beterschap!
Je kaart is prachtig! groetjes Joanne

Trijntje zei

Beterschap Claudia. Je kaart is heel erg mooi.. leuk model en lief door de afbeelding die je op de kaart hebt gezet. Groeten Trijntje

Cinderella zei

Hoi Claudia ,
Dat is balen hopelijk ben je snel weer beter .
Wel een superleuk kaartje .
Liefs en Creatiefs
Beterschap
Cinderella
Xx

Cynthia van der Wilk zei

Hè wat vervelend dat je ziek bent. Beterschap. Het is een mooi kaartje.

Diny zei

Prachtige kaart Claudia.
Beterschap met de buikgriep....wat vervelend!
Groetjes Diny

Wendy Dierckx zei

Mooi! Dat wil elke jarige toch krijgen :-).
Veel beterschap! x

groetjes

Wendy

https://butterfly-wendy.blog/

Paula zei

Hoi Claudia. Op de eerste plaasts veel beterschap.
Je kaart heeft er niet onder geleden.
Hij is super. Liefs Paula