Volgers

zaterdag 24 november 2018

Happy X-Mas

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 413. heeft als thema, maak je eigen achtergrond

Een tijdje geleden heb ik een live gezien van Jolande bij Noor en Zo. Ik heb daar een eigen draai aan gegeven en heb met de distress oxide een achtergrond gemaakt. De basis is hetzelfde als op de live. Maar ik plaats van een heks te gebruiken heb ik een sneeuwpop gebruikt en heb ik er kerstkaart van gemaakt.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Claudia!
Groetjes Diny

Crealientje zei

Mooi!
Ik krijg zin om te kliederen, hahaha, want dat wordt het altijd bij mij!
Mooie combinatie van stempels.
Heel leuk gedaan Claudia!
Goed weekend verder, liefs Crealientje.

Caroline zei

Heel leuk Claudia!
Groetjes Caroline

AlisonC zei

A beautifully inked background with wonderful light. x

karin zei

Mooie achtergrond en leuk gestempeld Claudia.
Groetjes,
Karin

Angelique zei

Prachtig, hele mooie achtergrond heb je gemaakt en leuk met de sneeuwpop. Hele mooie, sterkte kaart maakte je voor je moeder, heel erg elegant.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Prachtig kaartje Claudia, werken met inkt een mooi werkje maar ik heb er nog niet echt handigheid in.

Groetjes Hermien