Volgers

donderdag 29 november 2018

Memory dex - challenge november

Hoi,

Vandaag voel ik mij al terug beter. Ben ook terug aan het werk gegaan. Ik heb voor jullie vandaag een memory de kaartje gemaakt met vellum en foto's van Joran haar vormsel.

Ik heb voor deze challenge dezelfde design paper gebruikt die ik toen voor Joran haar cadeau doosje heb gebruikt. Ik vond dit een leuk aandenken aan haar prachtige dag.

Dit zijn mij memorydex kaartjes.:


En dit was haar cadeutasje met haar vormsel

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Super mooi! Fijn dat het weer wat beter gaat. groetjes Joanne groetjes Joanne

Je@net zei

Fijn dat het weer wat beter gaat, Claudia.
En wat een leuke kaartjes!

karin zei

Fijn dat je je eigen beter voelt Claudia.
Wat een mooie herinnering om je foto's in een zelfgemaakt album te doen.
Groetjes,
Karin

Rae Ann zei

Such great pictures! The embellishments and doodling are great details.

Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

Annemi zei

Wonderful photos and what a great way to preserve memories. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Ann-Marie
TTCRD DT
Annemi {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com