Volgers

woensdag 28 november 2018

Merry X-Mas

Hoi,

Zoals ik al eerder zei maak ik de meeste van mijn kaartjes in 3- voud. Dit is weer 1 van de serie die zo heb gemaakt. Vorige zaterdag heb ik de eerste stempel kaart laten zien van deze serie in het groen. Nu laat ze deze zien in het blauw. Volgende week zal ik de andere nog posten.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Margo zei

Leuk kaartje !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Wat is dit leuk gedaan met de maan op de achtergrond! Erg leuk dat meerdere er aan mee doen om er een kaartje van te maken! Groetjes Marijke.

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Nelleke zei

Die is gaaf zeg! De kleuren komen prachtig uit. Groetje,s Nelleke

carla zei

Een prachtige kaart Claudia.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

crafty-stamper zei

Love the shape and great stamps.Thank you for joining us at 613 Avenue Create
Carol DT x

Cynthia van der Wilk zei

Deze is ook mooi.