Volgers

donderdag 22 november 2018

Een Geliefd Persoon

Hoi,


Op vraag van mijn mama heb ik een kaartje gemaakt. Samen met een paar vriendinnen willen een hart onder de riem steken bij een vriendin die onlangs haar man is verloren.

Mama vroeg mij om een mooie tekst te zoeken en een rustige kaart te maken. 
Dit heb ik ervan gemaakt en ik denk wel, dat mijn opdracht geslaagd is.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! om even stil van te worden. groetjes Joanne

lenywim35 zei

Lieve Claudia. Wat een mooi kaartje maakte je voor je Moeder. Aan haar vraag is dik voldaan.
Ik wildeje ook nog bedanken voor je lieve reactie op mijn blog van vrijdag j.
l.
Het steunt me enorm.
Voor de zomer zal ik zeker geen kaarten maken. Dat moet ook niemand verwachten.Ikzelf ook niet , helaas.grts leny

Giny zei

Het is een prachtige kaart geworden.

Lieve groet Giny

Caroline zei

Een heel mooi kaartje, dit zal vast op prijs gesteld worden.
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Claudia

Francisca zei

Een zeer mooie kaart.
Het zal deugd doen aan de vriendin van je ma .
Francisca

Joy Wilson zei

Very pretty card! I love your layout. Thanks for joining us and good luck with you entry!
Hugs, Joy
craftycreationschallenges.blogspot.com

Glenda Atkins zei

Beautiful sympathy card with many wonderful layers! I love the elegance of the card, the colour scheme and all the embellishments. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers for our 'lots of layers' challenge.
Glenda DT xx

crafty-stamper zei

Beautiful sympathy card love the all the layers and beautiful flowers..Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

crafty zei

A lovely design. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers Challenge.
Mary