Volgers

woensdag 1 april 2020

Enjoy Life

Hoi,

We zijn april...... en nog steeds jawel in lockdown. Hoelang nog???? Geen idee. We zien wel. ondertussen werk ik nog steeds van thuis uit. Ik volg wel dagelijks het nieuws. We zien wel. Vanaf volgende week hebben de kinderen 2 weken vrijaf. Effe niet thuis studeren en online lessen volgen. Het zal hun goed deugd doen.

Ik heb voor jullie vandaag een lente kaart klaarliggen met een digi van Digi Doodles Studios. Dit is ook mijn DT kaartje voor Digi Doodles Studios
Je kand Shae Meadow hier vinden.
Het thema deze maand is Pasen/ lente




Doen jullie ook mee met de challenges?
 https://digidoodlestudioschallengeblog.blogspot.com/
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaart zeg. Lastig hoor dat thuis onderwijs. Gelukkig heb ik twee tieners thuis. Die regelen het zelf.....of niet. ;) Helaas zitten ze bij mij alle twee in het examenjaar. Dus een hele onzekere periode. Voorlopig zitten we hier nog 5 weken thuis.

Je@net zei

Erg mooie kaart heb je gemaakt, Claudia!