Volgers

donderdag 16 april 2020

Happy Day

Hoi,

Vanaf maandag ga ik terug op kantoor werken. Halve dagen op kantoor en halve dag thuis werken. Zo kan ik mijn kids nog bijstaan met hun studies. De scholen zijn hier nog niet terug opengegaan, dus krijgen ze online les en taken.

Tijdens het Paasweekend heb ik deze lentekaart gemaakt. Ook is dit het DT kaartje voor  Creative Knockouts  Deze week is het thema:Lente. De Sponser is: Di's Digis


DT Creative Knockouts
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Friends
the flower challenge
butterfly challenge
dragonfly dreams
Creative inspirations

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Chantal zei

Mooi label, de vlinders zijn super.
Groetjes, Chantal S

karin zei

Mooi kaartje Claudia.
Hier zijn de scholen ook gesloten, de meeste leerlingen krijgen les via electronische leerweg, ELO. Mijn kleinkinderen via video streaming. Maar dit weekend start hier de meivakantie en hoe het daarna verder gaat is afwachten. Maar ik denk dat alleen eindexamen leerlingen naar school zullen mogen om een examen te doen. Ik vrees dat alle anderen tot eind dit schooljaar thuis zullen blijven.
Groetjes,
Karin.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Claudia!
Groetjes, Anita

Trijntje zei

Wat een mooie lente kaart, label heb je gemaakt Claudia. leuk plaatje van de bloesem.groeten trijntje

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!

Kelly Schelske zei

I really love these papers and color scheme Claudia, gorgeous work!

Hugs,
Kelly

Mrs A. zei

Bold and beautiful. Such lovely colours and papers. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me. Hugs Mrs A.

Paper Scissors Glitter zei

Beautiful card. Thanks for sharing with us at Creative Inspirations this month, Jayne DT