Volgers

dinsdag 21 april 2020

Hallo, lief ventje

Hoi,

Een collega heeft gevraagd of ik voor haar een babykaartje zou kunnen maken. Ze wordt binnenkort meter en had hiervoor graag een leuk kaartje.
Ik heb hiervoor al een oudere stencil van DDB gebruikt, maar deze heb ik zelf nog maar net, dus vondt ik wel leuk om deze te gebruiken.

Oh ja, verdict van de dokter: spierscheur dus, Hier ga ik nog weken last van hebben. Dus lopen is de komende weken uitgesloten. Dju toch.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Top picks bij Crafting Happiness











Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig en lief baby kaartje Claudia, succes met het herstel.
Groetjes, Anita

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat een lief modelletje! Vervelend van je enkel! Hopelijk kun je je een beetje vermaken. (maar daar ben ik niet bang voor, haha)Veel beterschap! Groetjes Marijke.

Josje zei

Leuke kaart en wat een leuk model zeg

Chantal zei

Wat een super schattig kaartje.
Groetjes, Chantal S

Bernadet zei

Wat is dit een ontzettende leukerd Claudia!