Volgers

woensdag 1 april 2020

Gelukkige Verjaardag

Hoi,

Tijdens de Kerstvakantie had ik nog een paar mannenkaartjes gemaakt. 1 daarvan laat ik jullie nu zien. Deze is van een hardloper. Dit was een opdracht en de ontvanger ervan was zeer tevreden. 

Dit is ineens ook mijn opdracht kaart voor  Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 


DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
creative moments

Top 3 behaald bij de Creative uncles



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Chantal zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes, Chantal S

Anita van Deur zei

Prachtige stoere kaart!!
Gefeliciteerd met je toppertje.
Fijne zonnige dag.

karin zei

Mooi kaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Gertrude zei

Liebe Claudia, die Karten sind wunderschön
glg Gertrude