Volgers

maandag 20 april 2020

Hoera

Hoi,

Afgelopen zaterdag ben ik gaan lopen. Ja terug opgepakt om mijn conditie terug op peil te houden en aantal kg kwijt te spelen. Helaas heeft het lot er anders over gedacht. Ik was nog maar net aan het lopen, toen ik ineens een enorme pijnscheut kreeg in mijn kuit. Ik heb vanalles geprobeerd om te pijn te verbijten en te verhelpen maar niets helpt. Toen maar huis gemankt. Je echt gemankt, kon er niet op steunen. Thuis een warme douche genomen, zalf erop gedaan voor kneuzigen (niet dat het heeft geholpen). En maar pijn hebben, zelfs de trap op en af gaan is de hel. Toen heb ik wat opgezocht op het internet en ik denk dat ik een spierscheur heb opgelopen. 
In ieder geval, deze avond ga ik naar de dokter en hopelijk weet ik dan meer. Wel heb ik nog wat kunnen knutselen dit weekend. Ik kan wel niet lang blijven zitten, want dat doet dus ook veel pijn. 

Ik heb mijn DT kaartje gemaakt voor Creative Sketchy Girls . Het thema deze maand is bloemen, de sponser is De Egel


Mijn Challenge Blog

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

O Jee ,denk je sportief te gaan doen, en er wat kilootjes vanaf te krijgen en lekker buiten, zou zeggen wat wil je nog meer.
Helaas liep het allemaal anders voor je.
Hoop dat de uitslag mee valt.
Succes en hoop dat de pijn gauw minder wordt.
Ondanks de pijn is dit een mooi kaartje geworden.

groetjes Marjan.

carla zei

Een hele mooie kaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Caroline zei

Hele leuke kaart Claudia met een leuke challenge maar de pijn in je been is minder! Ik hoop dat het allemaal meevalt en je weer snel pijnvrij bent!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Ai Claudia dat doet echt zeer, hopelijk kan de arts iets voor je betekenen,
je kaart is prachtig.
Sterkte.
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Oh dat is balen zeg! Toch geen zweepslag??
Je kaart is weer top!

karin zei

Een mooi kaartje met kraftaccentjes erop Claudia. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
Ai, zweepslag, dat is pijnlijk. Ik vrees dat je er een week of zes zoet mee bent. Beterschap!
Groetjes,
Karin

carla zei

Claudia leuk dat je deze mooie kaart laat deelnemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt en succes !
Snel beterschap met je been.
Groetjes,
Carla

Mummylade zei

Lovely details! Thank you for sharing with at Allsorts challenge this week.

MagsB zei

Wow, Claudia, your card is fabulous! I love the pretty die-cut butterfly! Thanks for joining in at Dream Valley!

love Mags B x