Volgers

maandag 13 april 2020

Over the top??

Hoi,

Een goeie maat van Jarno is zaterdag ook 18 geworden. Daar heb ik een kaartje voor gemaakt. Nu had ik via iemand een link gekregen op Pinterest met allemaal sexy plaatjes. Daar heb ik een kaartje mee gemaakt. Vinden jullie dit over the top, voor een jong gastje? Ik vind het kunnen!!!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜
Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

karin zei

'Tkan net '๐Ÿ˜Ž zouden we hier zeggen. Leuk plaatje en mooie kaart Claudia.
Groetjes,
Karin

Jolanda zei

Nee hoor...niks over de top...precies goed voor zo,n jonge bink het is een heel mooi sexy kaartje voor een 18 jarige geworden.

Liefs Jolanda

Marijke zei

Lekker sexy en spannend voor knullen van 18! Niks mis mee hoor! Ik vind hem prachtig! Fijne dag vandaag en groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Prachtig voor een jonge knul!!
Groetjes, Anita

!neke zei

Top hoor , moet ie tegen kunnen !

Alex zei

Woho.. a cool bloke will love that card. Great card.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles {#03 – Birthday}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#40 –rocker cards}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#40 – Packing}
Alex' Kreative Seite

Nancy zei

Hey Claudia,

Ben er zeker van dat de jarige zelf dit top vond.

Liefs,
Nancy

Cynthia van der Wilk zei

Ik denk dat het per kind verschillend is. Mijn zoon is 18. Ik denk dat hij zich hierbij een beetje ongemakkelijk zou voelen. Of is het misschien alleen zijn moeder. Haha, dat kan ook.

Cazro zei

A little risque, sure to be well received. Thanks for joining us Alphabet Challenges.Caz. DT.