Volgers

vrijdag 7 oktober 2022

Boo

 Hoi,

Gisteren zijn ze hop het werk komen filmen voor een bedrijfsfilm. Zo leuk. Ik had mij voor de gelegenheid toch wel een beetje opgedosd. 's Middags werden we dan getrakteerd met lekkere frietjes die in onze frietbakjes werden geserveerd. Ook dit werd natuurlijk gefilmd.

In de namiddag kregen we dag een voorlichting over "BCR". Dat is een norm die we binnen ons bedrijf willen gaan hanteren dan hier gelden wel heel wat voorwaarden aan.

Spannende maar leuke dag gisteren. Vandaag is het weer gewoon z'n gangetje. Het is weer vrijdag dus om 13.00u start voor mij weer het weekend. Jeah!!!

Vandaag laat ik jullie een Halloween kaartje zien. Deze maak ik niet veel, maar voor Simply Create Too. heb ik een uitzondering gemaakt. 

Doen jullie mee?



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website)

DT Scrap @ home

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

13 opmerkingen:

karin zei

Grappig kaartje Claudia.
Fijn weekend,
Karin

Pamela zei

a fun, fun card for the Halloween theme and using a bear die cut to fit the theme for C4Guys. We enjoyed your creation and thank you for joining us.

GerJanne zei

Wat een leuke dag had je met de filmopname op je werk.
Bijzonder lijkt me.
Je kaart is superleuk!

Daphne zei

Wat een leuke kaart
Kijk hem staan, het beertje met zijn mooie hoed. Hij wil ons laten schrikken met zijn BOO, maar hij is veel te schattig om van te schrikken.

As.I.Do.Rodos. zei

Gorgeous card
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Bl og As I do Rodos

dj zei

Your punch art witchy teddy is so cute!!Thanks for playing along with our Cardz 4 Guyz #306 Teddy Bear challenge!!

Sladjana Perisic zei

Super cute Halloween card! Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry, and we hope to see you again.

Donna from Creative Pixie Designs
Lil Patch of Crafty Friends Design Team

As.I.Do.Rodos. zei

Gorgeous card
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Bl og As I do Rodos

Elaine aka Ellapu zei

Such an unusual and stunning card Thank you for sharing your creation with us over at LTS and we would love to see you in our future challenges
Elaine DT

Kim zei

Cute Halloween card. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

Julie B zei

A cute die cut teddy in the Halloween costume. Thanks for linking up at Cardz4Guyz. :)

Janis Lewis zei

Fabulous card. I love all of the dimensions and die cut elements. So cute. Thanks for sharing your art with us at Crafting Happiness Challenges. I hope you'll link up more Halloween projects this month. Have a great day!
Janis, Founder & Design Team - Crafting Happiness Challenges

Jeanette (Forest Ranger) zei

This is such a sweet Halloween card. The little bear is adorable! Thanks for playing along with the Crafting Happiness Halloween challenge this month!