Volgers

woensdag 26 oktober 2022

KKT schakel 10 stevig oranje en nachtblauw

  Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : stevig oranje en nachtblauw.
En hier ben ik de mist ingegaan. Ik heb nachtblauw wel gelezen, en dacht donkerblauw is goed(maar niet gelezen dat het bijna zwart moest zijn. Dus eigenlijk is het blauw dat ik heb gebruikt te licht.)

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.


Ik ga  proberen om elke maand terug mee te doen. Ik weet niet of het mij gaat lukken. Voor de KKT ga ik mijn oude DP opgebruiken dat al jaren  in de kast ligt en waar ik niet meer naar zie. Het zijn vooral nog de kleine DP blokjes van 15x15 en 15x30. Deze koop ik eigenlijk niet meer. Maar die liggen daar maar te liggen en er wordt daar niets  meer mee gedaan. Ik hoop zo om deze stillaan op te gaan gebruiken.  


Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
challenge up your life - recyling de veren

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super leuk en vrolijk met de grote veren.

Colien zei

Wat een vrolijke kaart maakte je in de KKT-kleurtjes!
Grtz Colien

Diny zei

Wat een mooi kaartje Claudia....leuk gedaan met de veertjes!
Groetjes Diny

meg zei

Love the colour combo,the orange feathers a great way to include that colour

!neke zei

Heel tof met die veren !!!!
Groeten Ineke

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze kleuren. Je doet toch mee met de papiertjes die je in huis hebt en het is mooi blauw hoor! Leuk gedaan en zeker een goed idee om iedere maand mee te doen met je rest papiertjes. Kan je nog een hele tijd mee doen! haha! Groetjes Marijke.

Je@net zei

Leuke kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt!

Jantine zei

Mooie kaart, Claudia. En je blauw is dan misschien wat aan de lichte kant, maar wel heel mooi!!
Groetjes
Jantine

PIKO hobbyblog zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt zo met die veren.
Groetjes,
Pia

karin zei

Vrolijk kaartje met die veren erop. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, en dat het blauw iets lichter is, is toch niet erg. Mooi om zo wat van oud papier af te komen, al zoal het vast niet zo hard gaan. (hihi) Groet, Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk kaart Claudia! En ja, dat is een bekend verschijnsel, papier opmaken hihihi....

Henriët zei

Wat mooi gedaan met die veren! En dat het blauw te licht is zien we wel door de vingers.
Groetjes van Henriët

Chris zei

Such a striking card! The orange feathers contrast so beautifully with the deep blue background, the effect is stunning! Thanks for joining in at Crafty catz this week.
Chris
x

Wilma zei

Wat een SUPER MOOI kaartje is dit Claudia met die oranje veren en oranje strik en toch allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma ☺☺☺

martina's kaartjes zei

oh, deze is leuk gemaakt, mooi resultaat geeft dit
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Marfien zei

Leuk en vrolijk kaartje (en als je maar lang genoeg meedoet komen die kleine blokjes wel op :-) )

Sarah zei

Tof met de veren. En weer een stukje papier opgebruikt!

Angelique zei

Hele gave kaart met de grote oranje veren.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Claudia,

Ach ja, het blauw is misschien niet zo donker als bedoeld maar het is best een mooie, vrolijke kaart geworden! Leuk met die mooie veren er op!
Succes met het verwerken van de papierblokjes... Hier ligt ook al zo veel papier waar ik nog jaren mee verder kan... Maar ja... Er komt altijd zo veel moois dat ik er ook niet aan kan weer staan steeds weer bij te kopen...

Liefs,
Nancy

Bastelmichaela zei

WOw das ist wunderschön geworden, vielen Dank für Deine Teilnahme bei Challenge up your live, lg Michaela (designer)

Femminde zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Claudia. Die veertjes maken het helemaal af.
Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
Groeten van Femminde

MagsB zei

Claudia, the bright blue and orange on your card look so gorgeous! I love the feathers! Thanks for joining in at Dream Valley.

love Mags B x

Nancy Soetaert zei

mooie kkt-kaart, tof met de veren op je kaart!
groetjes
Nancy

Anoniem zei

I like your style! Thanks for playing along at challenge up your life - Babsy

Elaine Stark zei

Lovely bold colours. Thanks for joining Challenge Up Your life challenge. Elaine (guest designer)