Volgers

vrijdag 14 oktober 2022

Proost op jou verjaardag

Hoi,

Joran, haar stage in het rusthuis deze week verloopt ook heel fijn. Ze heeft het helemaal naar haar zin. Eigenlijk doet ze zelfs veel liever stage in het ouder tehuis dan in de kindercreche. Vanaf maandag heeft ze weer een paar weekjes les om dan in november weer 2 weken stage te mogen doen in de kindercreche. Na nieuwjaar gaat ze pas terug in het rusthuis stage doen.

Jarno heeft ondertussen wat uitleg gekregen voor zijn buitenlandse stage die hij in het voorjaar mag gaan doen. Dit in het kader van internationaal ondernemen. Ik ben benieuwd. Zo 3 maanden in een ander land stage gaan doen. Hij spreekt al over Australie, Dubai, HongKong...... Ik hoop dat hij het dichter bij huis zal zoeken. LOL.

En ik,..... ik blijf gewoon mijn in mijn routine LOL en tussendoor als ontspanning handwerk doen en een kaartje maken. Mijn temperatuur deken gaat ook goed vooruit. In juli was ik niet tevreden over mijn deken en heb ik die helemaal afgetrokken en ben ik opnieuw begonnen met een andere (dunnere haakpen ) en een andere steek. Nu ben ik wel tevreden. Maar daardoor loop ik een paar weekjes (maanden) achter. Ik ben nu net met de maand mei begonnen.

Maar vandaag heb ik een kaartje voor jullie als reminder voor Cheerful Sketches Challenge deze maand. 


En dit is de schets van deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat fijn voor je dochter, mooie stage plekken. En voor je zoon een geweldige ervaring om in het buitenland stage te mogen doen. Mijn dochter is al een paar jaar in Sydney!
Je kaart is heel mooi en lieflijk.

karin zei

Mooi kaartje als reminder Claudia.
Tja kleintjes worden groot en vliegen uit 🙂 ik hoop dat je zoon het niet al te ver zoekt voor zijn stage.
Succes met je haakwerk.
Groetjes,
Karin

Rainey's Craft Room zei

A pretty floral card, Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Gezellig om even zo wat te lezen over jou en je kinderen. Fijn dat het Joran goed bevalt in de ouderenzorg. Overal zijn jongeren hard nodig, ook in de kindercreche. Ze is gegarandeerd van werk! EN Jarno heeft wilde plannen.Ik hoop ook voor jou dat hij het dichter bij huis zal zoeken. Nederland is ook buitenland, hihihi... maar wel een kans zeg!
Je kaart is heel leuk, veel te zien en mooi aangekleed.
Mooie reminder voor onze challenge bij Cheerful.

Bernadet zei

Wat fijn dat Joran er zo wel achter komt dat de ouderenzorg meer bij haar past dan de kindjes.
Oei Jarno heeft wel wilde plannen zeg;) Voor jou te hopen dat ie toch een beetje dichter bij Belgié blijft. Wat GerJanne zegt.... Nederland is ook buitenland ;)
Je kaartje is in ieder geval fabntastisch Claudia. Leuke papiertjes, mooi modelletje en geweldige details!

Josje zei

Deze kaart is ook erg leuk Claudia.
Ik hoop ook voor je dat je zoon wat dichter bij huis blijft, maar ja zou hij toch ver weg gaan je kunt altijd appen mijn dochter is net terug uit zuid Afrika waar ze alleen naar toe ging en daar met een vriendin een rondreis maakte , maarvwas toch weer blij dat ze terug was, al woont ze niet meer thuis
Groetjes Josje

Francesca zei

Very nice creation! Thanks for playing at Through The Craftroom

Gina zei

Hele leuke kaart met onze sketch en mooi afgewerkt met al die pailletjes. Ik ben nu wel benieuwd naar jouw maandendeken, in wording. Haken heb ik vroeger ook nog veel gedaan. Misschien moet ik letterlijk en figuurlijk de draad ook eens opnieuw oppikken 😉 Groetjes, Gina