Volgers

donderdag 6 oktober 2022

Iedereen heeft weleens een knuffel nodig

 Hoi,

Met deze kaart wil ik mensen die het moeilijk hebben door ziekte of iets anders een riem onder het hart steken. We denken bij Cardz 4 Galz aan Breast Cancer Awareness or any Cancer Awareness or any other cause.

Doen jullie mee?



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi

karin zei

Mooi gebaar en een leuk kaartje voor deze gelegenheid.
Groetjes,
Karin

Lia zei

Eenvoudig en heel mooi!
Lia xx

Angelique zei

Mooie, eenvoudige en stijlvolle kaart voor een goed doel
lieve groetjes Angelique

Francesca zei

Nice card! Thanks for playing at Through The Craftroom

Jana Forrest zei

Claudia your card is lovely. Thank you for sharing over at Penny's Challenge. Best of luck, DT~Jana Forrest