Volgers

zondag 2 oktober 2022

Lekker Smullen

 Hoi,

Morgen gaat Joran beginnen aan haar eerste week stage. Ze begint in een kinder crèche. Ik ben benieuwd hoe haar dag zal verlopen. Zo spannend allemaal.

Super dat jullie er vandaag bij zijn. We starten met een nieuwe challenge bij My Besties Aussie Challenge. Om mee te doen, dien je een digi of stempel te gebruiken van Sherry Baldi. Deze kan je hier (shop) vinden.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk en lekker kaartje is dit, Claudia!

carla zei

Wat een mooi kaartje.
Dit heb je weer knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

karin zei

Gnomes zijn echt in voor het moment. Heel mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Spannend voor Joran! Ze zal het vast leuk vinden, maar spannend is het wel.
Je kaart is helemaal geweldig!

Epie zei

Vrolijke smulkaart Claudia :-)
Groetjes Epie

Francesca zei

Fabulous creation! Thanks for playing at Through The Craftroom

Maria Valente zei

So beautiful! Thank you for joining us at Penny's Challenges.
Hugs

Jana Forrest zei

Claudia you have created such a unique and beautiful card. Love all the little details. Nicely done. Thank you for sharing over at Penny's Challenge. Best of luck, DT~Jana Forrest