Volgers

maandag 24 oktober 2022

Boo!

 Hoi,


Een paar weekjes terug had Joran als opdracht in haar portfolio om een voorblad te creëren met als thema ZORG. Wat betekent zorg voor haar bij de kindjes en de ouderen. Dus zijn wij in mijn "kot" (zo noemen ze hier mijn knutselkamertje) gaan zitten brainstormen en hebben we met de knutselspullen iets getoverd. Nu wordt Joran hierop beoordeelt en krijgt ze punten voor haar taak. Wat ik al raar vind want op creativiteit kan je in mijn ogen geen punten geven. Dit is een persoonlijke inkijk. Dat is ieder voor zich. Maar allé, ze krijgt dan slechts 13/20. Waarop baseert die leerkracht (die geen artistieke achtergrond heeft als opleiding) zich. Ik heb Joran geholpen met deze taak, dus in die zin, "slacht" die mijn ook af als niet creatief zijnde, met slechts een 6.5/10. Ik vond die opdracht en de layout die Joran had gemaakt best ok. Ik heb Joran geholpen maar uiteindelijk heeft ze enkel gedaan met haar uitwerking wat ze graag wou. (hieronder kan je een foto zien van de uitwerking) . Maar genoeg hierover.


Voor vandaag heb ik een Halloween kaartje. Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de glow in de dark paint. Zo leuk spul. Op de 2de foto kan je het resultaat zien.

Dit is ook het Thema bij Make My Monday 






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

15 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...wauw, dit is echt een super gave kaart!

meg zei

A brilliant project,made spooky by the glow in the dark paint,love it

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Claudia.Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Dat is een leuk kaart!

Hermien zei

Mooi Halloween kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

CA Scrapper zei

Your card is so adorable!! Thanks for joining our Halloween challenge at Cut It Up.

Leslie

Cut It Up Challenge Blog zei

Google Translate wasn't working so I couldn't read about your card, but it's adorable! I love that it's a shaker, I love the little ghost, and the patterned paper you put inside the window is just the right scale!

Thank you for sharing your card with us at Cut it Up!

Evelyn
https://mylittlecraftblog.wordpress.com/

Janis Lewis zei

Super cute! Thanks for sharing your Halloween project with us at Crafting Happiness Challenges.

Darlene zei

Oh Claudia, this is such a FUN card! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

Darlene
DOUBLE D
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Leslie Miller zei

So very cute and clever! Fun to look at day or night. Beautifully done, Claudia. Thank you so much for sharing with us at Double D!

Meggymay zei

A real cute Halloween card, I like the way you created the broom. Thank you for linking with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

My name is Erika. zei

How fun that your card glows in the dark. That is perfect for Halloween. What a cute card. Thanks for sharing with us at Try It On Tuesday. hugs-Erika

Anoniem zei

So cute!! Thanks for joining our Halloween challenge at Cut It Up!

Leslie

Anoniem zei

So cute!! Thanks for joining our Halloween challenge at Cut It Up!

Leslie

Beverley zei

Gorgeous Halloween card, I love the glow in the dark effect. Thanks for joining in our challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x