Volgers

woensdag 1 maart 2023

Congrats!

  Hoi,

Dit was een kaartje onder tijdsdruk!! LOL. Ik was deze aan het maken zaterdag namiddag en toen zag Joran het plaatje en zei..... deze wil ik meenemen naar het feestje deze avond. Maar mama en mijn stiefvader kwamen op bezoek want we gingen 's avonds eten samen. Dus moest ik die vlug afmaken. Ik kreeg die net op tijd klaar, toen mijn bezoek aankwam.

 Tegenwoordig maak ik hier kaartjes aan de lopende band en zijn die in een mum van tijd weer weg. Ofwel verkocht of de kinderen hebben ze zelf nodig voor een feestje. En af en toe heb ik er zelf wel eentje nodig. Ik had gehoopt om tegen de tentoonstelling van 11 en 12 maart een grote voorraad te hebben, maar dat zal niet lukken. Hooguit (zonder de kerstkaarten) denk een 50tal kaartjes. 
Op zich is het wel leuk, want mijne voorraad veranderd steeds weer......

Dus hier het kaartje dat ik voor Cheerfull Sketches Challenge heb gemaakt en alweer weg is uit mijne voorraad , LOL πŸ˜‹

En dit is de schets van deze maand.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

Craft Galore encore - challenge february - DT favourite - 28-02-2023

a perfect time to craft - challenge january - spotlight winner - 28-02-2023

Papercraft challenge - challenge 90 - top 3 -01-03-2023

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaart en gefeliciteerd met je toppertjes.

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertjes!

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart heb je met onze sketch gemaakt Claudia!

N-Eva zei

Fabulous card!! The image is cute and colored beautifully. The design is fantastic. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
Neva DT

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters.
~ Sherry DT/Admin xx