Volgers

woensdag 1 maart 2023

Noel

  Hoi,

Nog een post voor vandaag. We starten heel sterk vandaag. Wel met 4 berichten. Straks komt er nog 1.

Wie van jullie gaat naar de KKD dagen in Den Bosch? We gaan met een aantal vriedinnen zaterdag. Ik ben benieuwd of ik bekende ga tegenkomen. Das altijd wel leuk.

Nu even een kerstkaart. T'is maar dat ik er genoeg zal hebben tegen het einde van het jaar.

Deze heb ik gemaakt voor Christmas all year round. Het thema deze maand is:  3 Frensh hens of 3 of something or a frensh sentiment. Wel ik heb 3 gnomes, 3 uilen, 3 pakjes en Noel. Opdracht volbracht denk ik.

Doen jullie mee?


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

the paper challenge - challenge 50 - top 5 -01-03-2023

creative inspirations - challenge february - top 3 - 01-03-2023

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kerstkaart ook je vorig kaartje, gefeliciteerd met je toppertjes

MagsB zei

This is another fab card, Claudia! The little owls are so cute! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge..

love Mags B x