Volgers

zondag 19 maart 2023

Merry Everything

  Hoi,

Pff wat een week, na de tentoonstelling van vorige week, die trouwens super is geweest was is doodop, dus heb ik niet veel gedaan. Daarboven heb ik een nieuwe laptop aangeschaft, want ik deelde de die van het werk ook prive. Maar omdat nu alles via een server gaat op het werk had ik dit niet zo graag. Dus door de aanschaf van een prive laptop en mijn gegevens te wissen op de laptop van het werk zat ik thuis 2 dagen zonder laptop. Dus nu weten jullie ook waarom het zo stil was op mijn blog. Maar nu ben ik terug, en ga ik erin vliegen. 

We starten met onze wekelijkse post bij  Girlz Creative Christmas,  Het thema deze week is: bedels





Basteltraum challenge - challenge 122 - winner - 15-03-2023
Winner Award

Gem of a craft challenge - challenge wk 5  - top 3 - 18-03-2023


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

karin zei

Dat ziet er leuk uit met die gnome erop. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

Margo zei

Wat een leuke kaart Claudia, tof modelletje.
Ja zo'n nieuwe laptop, het heeft toch altijd wat voeten in de aarde he maar wel fijn dat het nu in orde is.
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Oh wat een super leuk model, prachtige kaart. Gefeliciteerd met je toppers.

Mrs A. zei

I wasn't expecting the fun card inside. It is lovely. Hugs Mrs A.

GerJanne zei

Geweldige kaart is het Claudia!