Volgers

zondag 12 maart 2023

winter season

   Hoi,

Nu dacht ik echt dat ik mijn kaartje het gepland voor vandaag. Maar blijkbaar rats vergeten, door de tentoonstelling.

De tentoonstelling die toch redelijk goed is geweest. Ik heb 12 kaartjes verkocht en een mini album.

Maar nu mijn kaart voor vandaagn Een kerstkaart, zoals elke zondag. Bij Girlz Creative Christmas, is het thema deze week, Glitter.


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

Daphne zei

Hoi Claudia.
Heel erg bedankt voor de verjaardag kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag!!
Wat lief van je, ik ben er heel blij mee.
Voorlopig laat ik mijn gekregen kaarten nog fijn een poosje in de kamer hangen zodat ik er nog lang van kan genieten.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Claudia

gr karin