Volgers

woensdag 1 maart 2023

Weer een feestje!

   Hoi,

Verjaardagskaarten, we kunnen er maar niet genoeg van maken, toch? Daarom deze challenge bij Birthstone challenge .Hier gaan elke 6 weken werken rond 2 kleuren die we willen terugzien in je creatie. Wat je voor de rest maakt, ben je helemaal vrij in. Je hoeft niet beide kleuren te gebruiken. 1 kleur mag ook, Maar de kleur of kleuren die je gebruikt moeten prominent aanwezig zijn. 

Ik heb nog eens een bagtopper gemaakt. Joran mocht weer naar een verjaardagsfeestje gaan. Binnenkort mag er weer naar 2 feestjes. En natuurlijk ga ik daarvoor ook bagtoppers maken. Een kaartje neemt ze dan meestal uit de voorraad die ik heb liggen.

De kleuren voor maart/april zijn:

 




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home

Try it on tuesday - challenge All you need is love - top 5 - 28-05-2023

Incy Wincy - challenge valentine or in the garden - top 3 -28-02-2023
classic design challenge - challenge february - 1st place winner - 28-02-2023


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

7 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er erg leuk uit zo, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertjes!

Anita van Deur zei

Prachtig Claudia, gefeliciteerd met je toppers.

Larelyn zei

Such a sweet tag. Thank you for joining our Cut It Up CAS challenge.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)

crafty-stamper zei

Love the treat bag and die-cut tag
Carol x

Wendy Ann Batchen zei

Lovely project. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com).
Wendy DT

Wendy Ann Batchen zei

Lovely project Claudia. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com).
Wendy DT

Melissa Craig zei

Lovely bag topper! What a great idea.