Volgers

zondag 2 april 2023

Cheers to your Birthday

 Hoi,

Voor vandaag heb ik 2 kaartjes voor jullie, dus kom zeker nog een keertje kijken. Straks nog een kerstkaart, onze wekelijkse post op zondag. 

Maar nu heb ik voor jullie een rustige kaart in de tinten roos en blauw.

Bij Dragonfly Dreams is er een nieuwe challenge. Dit is een Just For Fun Challenge. Het thema deze maand is:een kleurencombo



Dit is de kleurencombi dat je mag volgen




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


7 opmerkingen:

Daphne zei

Wat werk jij je kaarten toch altijd mooi af.
Zoveel details, je ontdekt steeds weer iets nieuws.
Mooie kleuren combinatie, deze uitdaging.

Anita van Deur zei

Schitterende kleuren en een top model! Gefeliciteerd met je toppertje.

Pat zei

Beautiful card with some gorgeous pastel colours, thanks for joining in our challenge at Fab'n'Funky.

Pat xx

Pia S zei

What a lovely card base with pocket for you tag. Delicate and beautifully detailed. Thanks for joining our challenge at Try it on Tuesday

Mrs A. zei

A beautiful pocket embellishment card. I like the way that the butterflies appear to be flying. Thankyou for coming and playing in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.

Helen zei

Beautiful design - so many pretty details!

Thanks for joining at the Creative Moments Challenge.

Helen x
DT

Helen zei

Me again!

Thanks for joining us at Penny's Challenge too.

Helen x
DT