Volgers

woensdag 5 april 2023

Déja vu?

 Hoi,

Nog 1 dagje werken en dag heb ik 6 dagen vakantie. Ik ga van alles doen, huishouden, knutselen, breien,..... maar ook eerst zaterdag de verjaardag vieren van Jarno en Joran nog met de familie. Joran is al in maart verjaart, maar Jarno verjaart aanstaande vrijdag en wordt dan 21. 

Voor vandaag heb ik voor jullie een mannen kaart met een tag!! Déja vu? Ja bijna..... de lijkt heel veel op het kaartje dat ik voor Jarno heb gemaakt. Surprise. Jarno had namelijk gevraagd om voor zijn vrienden Senne en Seppe een kaartje te maken in de kleuren van RAFC (voetbalclub Antwerpen). Maar toen dacht ik, omdat ze ook alle drie dezelfde maand verjaren en evenoud zijn, hou tof zou het zijn als ze "bijna" dezelfde kaart zouden krijgen. Hier en daar zit er een beetje verschil op. Vandaag toon ik jullie het kaartje voor Senne. En volgende week komt het kaartje voor Seppe aan de beurt.

Dit is ook mijn inspiratiekaartje voor  Girlz makes Guyz cards een nieuwe Challenge. Dit is een Just For Fun Challenge, waar we uitsluitend mannenkaarten toestaan. Het thema deze maand is: gebruik een tag in je creatie.







💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave kaart en proficiat met de jarige.

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Wat een supermooie kart heb je gemaakt. En alvast een mooie verjaardag voor en met Jarno.

Uschi zei

Wow what a stunning creation. Just a great 21st birthday card. And a wonderful card for an avid football fan. I love your idea of making this card the way you did. It looks so nice to have the name there as well.
Thank you for sharing this cool card with the Everybody Art Challenge.
Hug Uschi

dj zei

I love it...I so miss those soccer mom years. I am totally hoping for a soccer player in one of my grands!! I love all the great elements you included in your card. Thanks for joining the fun and playing along with our "numbered birthday" challenge over at Cardz 4 Guyz!! You nailed the masculine element of this challenge!!
-Deb Horst, DT #C4G319

Josje zei

Leuk een persoonlijke kaart welke je voor hem hebt gemaakt
Groetjes Josje

Gail Hutchinson zei

What a great 21st card Claudia. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.

Gail DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

Jolanda Johnstone zei

Super card. Love all the elements for this collage style. Thanks for joining us at C4G this round. Cheers, Jolanda - DT