Volgers

maandag 3 april 2023

F*cking fijne verjaardag

 Hoi,

Een tijdje terug stond ik in de top 3 bij 4 seasons challenge. Toen mocht ik GDT zijn, maar laat het dan net  het thema mixed media zijn, waar ik geen feeling mee heb. Ik heb toen gevraagd of ik mocht passen en ik kreeg de kans om later GDT te zijn. Dat is superleuk. Nu kan ik deze maand GDT zijn bij  4 seasons challenge. Het thema is: gebruik een label of maak een labelkaart.

Ik heb een  verjaardagskaart gemaakt voor Jarno zijn verjaardag aanstaande vrijdag. Hij is fan van RAFC. De voetbalclub van Antwerpen. Dus heel toepasselijk ik die kleuren een kaartje gemaakt.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi is deze kaart geworden, tja als je er geen feeling mee hebt dan is het fijn als je een maand later gd kunt zijn. Ik heb dat met doosje enz en schetsvoorbeelden,

Barbara Bruder zei

What a great card. Love the theme and all the die cuts you used. Great ideas for the card. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

Larelyn zei

Fabulous design and I love the tag! Thank you for joining our Cut it Up Add Embellishments challenge.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)

Treva zei

Love your card, great design and nicely embellished!

Thank you for joining us at Cut it Up for our Embellishment challenge.

Treva
https://scrappint.blogspot.com/

Elly zei

Een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Kimmie zei

Wat een leuke kaart Claudia.
Dank je wel voor je bijdrage aan onze challenge bij KIC!

Creatieve Groetjes, Kim (DT KIC)

Liz zei

Beautiful birthday card, Claudia. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
Liz xx